Tänk om man hade ett grönsaksland...

Av erfarenhet vet jag ju att de är oklart om jag skulle lyckas plantera nå. Men inbillar mig iaf att om förutsättningarna var annorlunda, eller som de är idag kanske, skulle de gå vägen!

Har hursomhaver gjort ett litet försök till att ha något som växer på min balkong.



Sen är de väl bara hoppas de blir stabilt väder och att plantorna inte drunknar i vatten eller steks ihjäl. Fast förra årer hade jag en jordgubbs/smultronplanta som överlevde hela sommaren!

 

Det blev en kruka med kryddor, persilja, gräslök och citronmeliss, i den mindre svarta krukan är det smultron. Sen fick jag en tomatplanta av Sandra, de var gulligt! Får se om de blir nå jag kan använda, det är iaf syftet med planteringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0